FAQ

Nasza flota składa się z dwóch typów samochodów wielu marek. Są to auta z serii mini-bus 8-9 osób, i samochody dostawcze typu furgon od 3 do 7 osób. Klienci znajdą zarówno auta standardowe, jak i te luksusowe. Jesteśmy przygotowani na kompleksową obsługę, dostosowaną do różnych potrzeb.

Tak, istnieje taka możliwość. Prosimy jednak odpowiednio wcześnie poinformować nas o swojej decyzji,będzie to oczywiście uzależnione od dostępności pojazdu na który ma być zamiana.

Należy osobiście udać się do siedziby Motogurek, gdzie wprowadzone zostaną zmiany w umowie lub podpisana zostanie nowa umowa na wynajem danego samochodu. Najlepiej poinformować wcześniej oddział o chęci przedłużenia umowy, aby pracownik firmy zarezerwował je dla Państwa.

Rozumiemy różne sytuacje życiowe i okoliczności, dlatego prosimy każdorazowo o kontakt, jeśli istnieją utrudnienia w terminowym zwrocie pojazdu. Nigdy nie wolno pozostawiać auta bez opieki, ani zostawiać przy oddziale firmy, jeśli ta jest nieczynna. Najemca będzie zobowiązany uiścić wszystkie opłaty wynikające z możliwych uszkodzeń, dewastacji, czy kradzieży pojazdu pozostawionego. Kontakt z nami pozwoli wypracować rozwiązanie korzystne dla obu stron.

Prosimy o kontakt telefoniczny w celu przedłużeniu terminu wypożyczenia samochodu. Pobrane zostaną stosowne opłaty za wydłużenie czasu najmu pojazdu. W takim przypadku nie zostaną naliczone opłaty karne.

Zadzwoń do nas i opowiedz o problemie. Jeśli problem leżeć będzie po stronie samochodu, wyślemy do Ciebie pomoc i zagwarantujemy samochód zastępczy. Nigdy nie zostawiaj samochodu bez opieki, nie korzystaj z pomocy amatorów, gdy doszło do stłuczki – zawiadom policje. Nowe kluczyki odebrać można w oddziale Motogurek, będzie to wiązać się z dodatkową opłatą.

Każdorazowo niezwłocznie należy skontaktować się z oddziałem Motogurek i powiadomić o zdarzeniu. Później procedurę tą, wraz z wszystkimi dokumentami, powtórzyć należy listownie. Ważne jest szybkie powiadomienie policji i zebranie jak najwięcej informacji o skradzionym aucie lub jego uszkodzeniach. Zobowiązany jesteś do możliwie najlepszego zabezpieczenia pojazdu. Wypełnij protokół szkody lub kradzieży, udziel wszystkich posiadanych informacji policji, ubezpieczycielowi i naszym pracownikom.

Nie mamy specjalnych zasad dotyczących przewozu zwierząt domowych w naszych pojazdach. Pamiętaj jedynie, że w przypadku zabrudzenia lub zniszczenia pojazdu przez zwierzę, zobowiązany jesteś pokryć koszty czyszczenia i napraw.

Tak, wystarczy o takim zamiarze powiadomić naszego pracownika odpowiednio wcześniej, i omówić zasady zwrotu.

Wszystkie samochody Motogurka objęte są ubezpieczeniem kiedy z nich korzystasz. Jeśli chciałbyś dodatkowo ubezpieczyć pojazd, omów tą potrzebę z naszym pracownikiem.

Usługi dodatkowe